Uusilla urilla. Tai korvilla.

No voihan hitsi.

Ihan tolkuttoman pitkä väli on tuirahtanut edellisestä postauksesta. Suonette minulle anteeksi kuulumattomuuksiin häviämiseni. Olen kuullut ajoittain muillekin sisustajille sen iskevän; nimittäin totaalitauko. Sisustushommat ei ota oikein innostaakseen sitten pätkääkään. Siivouspäivinä ei edes keittiönpöytä pyörähdä ympäri. Olkkarissa on ollut samat verhot jo vuoden *häpeän puna poskilla*. 

Vaan en minä aivan toimetonna ole ollut. Tiesittekin jo että hurhadin noihin miniatyyrihommiin, mutta nyt uutena olen alkanut tehdä niihin liittyen myös koruja. Tai oikeastaan vasta korvakoruja, mutta hurahdus kävi joka tapauksessa. Toivottavasti myös jäädäkseen, niin on mukavaa puuhaa tämäkin.

Tuotanto käy nyt kuumana joten myyntiinkin asti olen näitä tehnyt.

Laitanpas tännekin kuvia aikaansaannoksistani. 














































Hinta koruille on 6e/pari + postitusmaksu 1e. Kaulimet ovat edullisempia (5e) ja niitä on mahdollisuus saada erivärisillä ottimilla. :)

Myyntikansioni on tuolla Facebookissa Satteita -blogimme sivulla. Sinne pääset vaikkapa tästä. 
Lisää koruja teen sinne koko ajan :)

-T-

p.s En ole muuten lainkaan pahoillani jos innostut vinkkaamaan näistä muillekin... ;)

Kommentit

  1. NO VOI EIKÄ! Siis ihan huippuja!!
    Sinulla sitten ideoita riittää. :)
    Ja ilman muuta mainostan eteenpäin. Laitan linkkauksen blogiinkin.

    Ihanaa syksyä sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla sinusta, Anne! ♥ Olen minä ihastuttavaa blogiasi ja sen kehitystä seuraillut; melkoinen tehotyttö sinä vain olet, sen sanon! 😀 Kiitos jos viitsit tosiaan näistä koruista vinkata siellä, se olisi hurjan mukavaista! Ollaan kuulolla! 😄

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun vierailit blogissani!