Innostusta ilmassa...

No tähänhän jää koukkuun... :)
Eilen aloitin ja jo tänään olen hoksannut ja oppinut monta uutta asiaa.

Ihanaa.

Vesi sataa kaatamalla aina maahan asti ja routa saa kyytiä. Oikein odottelen että pääsen siirtämään pienet kasvivauvani kasvihuoneeseen... Sisätiloissa alkaa tulla jo ahdasta. Kesäkurpitsan siemenet menin istuttamaan innoissani hieman liian aikaisin ja purkit pursuavat terhakoita taimia. Tänä kesänä kokeilen myös paprikaa ja ananaskirsikkaa ja paria eri tomaattilajiketta ja kurkkuja ja kesäkukkia ja ahomansikoita ja... Järki ei siis asu minussa, kuten jo aiemmin olen teille ilmaissut. Mutta se vaan ON niin ihanaa...


Sain kasvihuoneeni viime kesänä joten olen vasta-alkaja kasvihuoneviljelyssä. Kasvimaa minulla on ollut ennenkin, mutta sen kanssa olen monena vuonna epäonnistunut ja turhautunut. Rikkaruohot voittivat.


Nyt olen kuitenkin valmistautunut. Olen lukenut ja perehtynyt parin vuoden ajan. Viime kesänä pääsin testaamaan taitojani pihaprojektimme merkeissä ja lopputulokseen olen ihan tyytyväinen. Sietää ollakin koska projekti oli ihan hintava ja suhteellisen laaja (etupiha kiveyksineen, kuisteineen, talon maalauksineen, kivijalan rappauksineen, kodinhoitohuoneen katoksineen, kasvihuoneen asennuksineen...). Lista on loputon.


Tänä kesänä pääsen ehkä jo nauttimaan pihastani enemmän. Kasvimaa teettää minulle töitä, mutta sehän on nautinto. :)

                                                                                                           - Teija




... Ja vielä muutamia kuvia minun kodistani...



Vanhat heinäseipäät johtavat sinne
 missä enkelit asuvat...
 
Possu odottelee jo joulua...
 

Vanha ikkunanpoka ja kattolamppu pääsivät
vanhasta lipastosta tehdyn keittiön saarekkeen päälle...
 

Kaksi vanhaa rautahyllyä löivät hynttyynsä yhteen,
saivat vielä kyytipojokseen kaikkea vanhaa...

Vanha leikkimökin ikkuna löysi
paikkansa keittiön ikkunalta.


Kommentit